Pomáhám vinařům hotelům a penzionům finančním společnostem všem s chutí
Ať už s marketingem začínáte nebo hledáte pomocnou ruku, rád vám pomohu s hledáním vhodné cesty ke spokojenosti.
Pomáhám při startu
Založit sociální sítě, oslovit klienty, vytipovat místa pro inzerci nebo založit webové stránky? I to mohou být kroky na začátku, které vám s radostí pomohu splnit.
Vedu zajeté projekty
Pečuji o stávající marketingové projekty a rozvíjím jejich potenciál. Ať už se jedná o penziony, vinařství, finanční společnosti nebo influencerské agentury, vždy se snažím předat maximum svých zkušeností.
Plním (si) sny
Rozvíjet nové nápady a vést je k realizaci mě baví. Díky tomu se mi s týmem šikovných markeťáků podařilo spustit zpravodajský web I love Jižní Morava, rozjet úspěšnou kampaň Bav se a sdílej nebo zahájit spolupráci s menšími podniky, které marketing a PR dosud neřešily.
Jak na marketing?

Jak mohu lidem pomoci, aby jejich produkty a služby ocenilo co nejvíce zákazníků? To je otázka, která mi běžela v hlavě několik měsíců. Trápilo mě, když jsem viděl firmy nebo i malé živnostníky, jak se snaží dělat „marketing“, ale vlastně neví jak. Pak mi to došlo, podělím se o své zkušenosti a znalosti!
Je pochopitelné, že nemusíte rozumět marketingu. Každý umí něco jiného a je opravdu zbytečné učit se něco, co vám zabere spoustu času, který můžete věnovat rozvoji svého podniku. Navíc u většiny případů pokusy o vybudování vlastního „marketingu“ vypadají následovně:
1.
O marketingu nic nevím, ale nebude to snad tak těžké. Přeci nevyhodím peníze za něco, co můžu dělat sám!
2.
Založím si Facebook a klidně i ten Instagram, když ho všichni mají. Webovky, budu potřebovat webovky, zkusím najít něco levného, nějakou šablonu! A do e-mailu mi přišla nabídka na inzerci v novinách s osmdesáti procentní slevou, to beru!
3.
Na Facebook občas něco přidám, ale lidi nereagují. Instagram? Hodil jsem tam pár plakátů, nemám čas vymýšlet nějaký obsah, hlavně to nikoho nezajímá. Možná si časem koupím nějaké sledující. Zjistil jsem, že webovky pro svůj projekt nepotřebuju, zbytečně ztracený čas! Aspoň ta inzerce v novinách vyšla, schoval jsem si ji na památku. Škoda jen, že jsem žádného nového zákazníka nezískal…
Výsledkem je mnoho ztraceného času, peněz a špatný nebo žádný výsledek. Přitom se stačí na začátku poradit s odborníkem. Díky svým zkušenostem vám dokáže poradit, kam máte své marketingové aktivity směřovat, jakým místům se vyhnout a čím nejvíce upoutáte pozornost cílových zákazníků, kteří u vás skutečně nakoupí. V další fázi vám pomůže vytvořit si stálou klientelu, která se k vám bude ráda vracet.
Nenechte se odradit hodinovou sazbou. Chápu, že vám částky za marketingové služby mohou připadat vysoké, nelze je však srovnávat například s hodinovkou brigádníka nebo administrativního pracovníka, kteří nemají s marketingem zkušenosti. Jejich práce by vás vyšla na více času (učení, zkoumání, testování, spousta marných pokusů) a tím pádem i více peněz. Každý projekt je navíc individuální – je rozdíl mezi marketingem pro velkou MLM firmu a marketingem malého rodinného vinařství.
Pojďme se do toho pustit společně!
