Slide 1
Slide 2

Kdo jsem?

Jmenuji se Tomáš Kucej a narodil jsem se roku 1998 v Břeclavi. Ačkoliv jsem se po pár letech přestěhoval s rodiči na Vysočinu, na jižní Moravě jsem i díky mé rodině strávil krásné dětství. Už od malička mě bavilo být mezi lidmi, navštěvoval jsem proto dramatické kroužky a ve čtrnácti letech jsem k herectví přidal i psaní kulturních článků pro oblastní noviny. Novinařina mě zaujala, nebylo tedy divu, když jsem se rozhodl pro studium mediální komunikace a marketingu na Manažerské akademii v Jihlavě.

Začátky v redakci

Už v prvním ročníku na střední škole (2015) jsem dostal nabídku spolupracovat s regionální redakcí Deníku. Na stranách Jihlavského deníku jste mohli číst můj pravidelný seriál o neziskových organizacích, poté úspěšný seriál Za oponou z divadelního prostředí a během letních prázdnin vycházela i speciální série reportáží Na vlastní kůži. Později jsem získal vlastní stranu kulturních tipů v týdenní podobě Deníku.

Rozjezd v divadle

Ani na divadlo jsem během studia nezapomněl. Roku 2015 jsem přijal nabídku spolupracovat s Horáckým divadlem v Jihlavě v rámci muzikálu Zvonokosy, díky které jsem mohl prožít krásné dva roky na profesionální scéně. Na škole jsem založil vlastní divadelní soubor NaToTaTa, roku 2016 jsem se připojil k hereckému souboru Divadla ATD a od sezóny 2017/2018 jsem se stal součástí také ochotnického souboru v Horní Cerekvi.

Přesun do marketingu

Po maturitě přišel zlom. Cítil jsem, že se v rámci novinařiny nemám kam posouvat a nechtěl jsem se věnovat tématům, která mi byla nesympatická. Chtěl jsem víc, než jen psát. Začal jsem se proto zaměřovat na PR a marketing. Z Vysočiny jsem se přestěhoval zpět do rodného města – Břeclavi, kde jsem začal jako markeťák a PR specialista. Postupem času jsem se díky inspirativním kolegům dostal na vedoucí pozice, budoval jsem marketingové týmy a vytvářel plány a strategie vedoucí k úspěchu. Naskočil jsem také do rozjetých projektů I love Jižní Morava a Kam na Moravě, které se nám společně s kolegy podařilo vylepšit tak, abychom díky silné základně sledujících mohli podporovat i lokální podniky.

Plnění snů

Během své cesty jsem potkal a potkávám mnoho podnikatelů a firem, kteří nevědí, jak začít a správně nastartovat svůj marketing. O to více mě těší, že mě lidé začali sami oslovovat s poptávkami spolupráce. Vždy jsem směřoval svou pozornost k lidem a jsem neskutečně vděčný za to, že i nyní mohu pomáhat svými znalostmi a zkušenostmi.

Jsem vděčný, že svými znalostmi a zkušenostmi mohu pomáhat.

Kontakt

Zanechte mi zprávu nebo mi rovnou zavolejte